Måndag - stupid cupid

Körde dubbelpass igår på och efter veckan var jäg jäkligt trött igår kväll. Så blev tidigt i säng, redan klockan 23 låg jag snuttande i min säng. Sov lite oroligt eftersom jag verkligen inte ville jobba dagen därefter men eftersom jag i princip aldrig kan säga nej så låg jag med en äcklig magkänsla. Så tillslut efter jag vaknat till och från gick jag upp för att se efter vad klockan var, den var 07,25. Inget jobb, skönt! Gick på toa och la mig därefter. Mamma väckte mig vid 12. Men jag har varit trött hela dagen ändå, hehe. Jag drömde föresten att jag var på klassfest, men alla klasser som jag gått i, haha. Hände lite udda grejer om jag säger så.

Senare idag ringde bemaningen och fråga om jag ville jobba imorgon på dagen, hon hade nästan dåligt samvete att hon ringde "jag vet ju att du har jobbat väldigt mycket i veckan... men jag tänkte fråga om du kanske ville jobba imorgon?",jag sa ja eftersom jag inte vill jobba något 31/12-2/1 :P

Jag och Fia tar våran "Göteborgresa för att gå till Ferdinand" någon annan dag istället, någon mer som vill ni följa med? Tur att vi hade bestämt det innan bemaningen ringde ;) Vi ville spara oss till nyår! Allt på samma gång, tjoho ;P Tror att det kommer bli ett bra nyår!

Jag, mamma och pappa har kollat på "Ensam hemma 2" idag som gick på tvn, kärlek till de filmerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0