Måndag - my arms

Då var det dags för en ny månad, igen! Går galet fort. Men 1:a december innebär inte bara ny månad, utan även ljusstakar i fönstren i alla hem(nästan), julkalendern, 23 dagar kvar till julafton och första luckan är öppnad! Jag har en kalender från ICA, så exklusiv är min kalender ^^ Ingen choklad utan bara ett rim och en bild. Men lika glad var jag ändå när jag öppna första luckan, även om rimmet var dåligt.

Annars så har inte den 1:a december för min del inneburit något större, jag hag inte jobbat (tack!) så jag har kollat på one three hill som jag inte hade tittat på än. Vet att One Three Hill kanske inte är något man ska säga att man kollar på, men eftersom de första dagarna efter sommaren och vikariatet var slut så hade man inte mycket och göra. Och av en slump när jag satt vid tvn så börja första avsnittet i första säsongen. Och vips så var jag fast! haha. Jag tycker numera att det är bra, lite halvtöntigt men jag är fast i det iaf! haha ^^

Annars är denna måndag inte så mycket roligare, det är inget bra på tvn nu på kvällen. Och eftersom Johanna är på Ikea och Jimmy ska sova tidigt och det är ju inte så roligt om jag och Fredrik spelar hollywood på två, så blir en hemmakväll.
Imorgon kväll ska jag jobba och även så onsdag. Onsdag ska jag även till frisören och in till Skövde för att hämta varor.

Farväl!

Kom precis på att jag måste skicka med lönerapporterna för denna månaden, har inte jobbat alls mycket denna månaden, så blir inte mycket klirr i kassan i december :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0