Måndag - Do you need it?

Då var helgen borta. I fredags så jobbade jag dag, alla på demensen var vikarier hela dagen eftersom de vanliga hade kurs hela dagen. Så det blev jag och Karina som körde under dagen, vilket gick bra. Blir ju lite förseningar när man är två vikarier, och sen hade de dragit in en löpare också, vilket är jäkligt konstigt eftersom det bara var vikarier men fanns väl inte så många att sätta in kanske, blir ju en hel del och plus att det var luciafirande i stora samlingssalen och några vårdtagare skulle ut dit också.  Men jag tyckte vi klara oss bra ändå :P Sen på kvällen var jag hemma, jag kolla på idolfinalen och åt räkor och vitlöksbröd med mamma och pappa :)

I lördags skulle jag varit kontaktperson men blev inte så eftersom hon var sjuk, så jag hade kunnat jobba ändå men jag sa nej eftersom jag skulle vara kontaktperson, men men skönt med en ledig dag också :) Men jag gjorde lite julgodis ändå. De blev goda :) Och sen på kvällen var det fest hos Jimmy. Det var roligt på festen, men den dog ut tidigt för folk skulle på efterfest tydligen så var ju lite halvtrist sådär, men när jag kom hem satte jag mig vid datorn och underhöll mig med att skriva med folk på msn, något som borde vara förbjudet, nä så faligt var det inte ;)

Och söndagen väckte mamma mig vid halv tolv, blev datorn och tvn. Och sen dra till jobbet,

Och dagen som väntar är att jag ska åka in till Skövde för att möta mamma i stan.

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0