Fredag - svensson svensson

Ytterligare en dag som passerat mitt liv. Igår bad jag mamma säga till bemaningen att jag inte kunde jobba idag så jag skulle slippa bli väckt. Klockan 06,20 ringer hemtelefonen, det är dagis som vill att jag ska jobba! Såklart! Jag tackade nej och förklara att jag hade ryggskott. Sen la jag mig igen men kunde inte somna, jag hade sovit underbart skönt under natten när jag visste att jag inte skulle bli inringd. Eftersom jag ligger spänd ifall de ringer på morgonen.
Men jag låg tryggt kvar i sängen för att försöka somna. Men vid 06,40 ringer min mobil, det var bemaningen, de ville att jag skulle jobba. Jag tackade nej och förklarade även där att jag hade ryggskott.
Typiskt, trodde mamma hade sagt till bemanningen att jag inte kunde jobba, så jag fråga mamma om hon inte hade sagt det: "Det var så stimmigt" haha, jaja. Jag somna om och fick otroliga kyssar på nacken! Sov till halv tolv. Dock drömmen efter befann jag mig i en skola och alla blev i princip ihjälskjutna.

Idag har jag bara varit hemma under dagen. Imorgon ska jag vara kontaktperson och sen in till Skövde. Får se hur min rygg känner sig innan Skövde resan. Måste ju bli bra tills på måndag. Kvällen har spenderas framför svensson svensson säsong 1 med mamma och pappa. Dock somna de två ganska snabbt, som vanligt. Men vad gör man? Jo, man fortsätter titta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0