Fredag - 20 dagar kvar till jul

Kom precis hem från jobbet. Eller precis kanske jag tar i. Slutade 22, sen titta jag förbi hos Johanna när jag var påväg hem och sen efter en kvart drog jag hem till duschen. And here I am!

I torsdags blev jag inringd på morgonen (efter en lite sen kväll som vanligt när jag blir det), men jag drog iväg till jobbet (grönbacka). Fick reda på att vi skulle ha pysseldag och det blev ett pepparkakshus gjort och krisyr på en herrans massa pepparkakor, hehe. Och sen ringde de på jobbet och fråga om jag ville jobba hela helgen, och visst ville jag det. Det förblir en vit helg för min del. Dock på solhaga, men bra att komma in på den också. Har ju aldrig varit där förut, men näst intill samma förutom namnen :P Och det har ju gått bra ikväll iaf :)

Annars så har det inte hänt så mycket i Emelies liv faktiskt. Jag har som vanligt varit med Johanna, Fredik och Jimmy några dagar. I onsdags stanna jag kvar hos Johanna lite efter Fredrik gått, och vi hade riktigt tjejsnack :) hihi, en och annan hemlighet kom fram må ni tro :P

Mamma och pappa har ätit räkor och vitlöksbröd, och blev inga rester. Hmrf!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är väl inge snällt och skriva sådär om hemligheter! Jag blir ju sååå nyfniken! :(

2008-12-05 @ 23:35:06
URL: http://fiun.bloggproffs.se
Postat av: Fia

Och förresten är det väl ändå 19 dagar kvar till jul? :O Med min matte är iaf 24-5=19. :O Haha.

2008-12-05 @ 23:38:27
URL: http://fiun.bloggproffs.se
Postat av: Emelie (Quartz)

haha det kanske det är :P jag vet inte. haha

2008-12-06 @ 06:29:42
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0