Torsdag - näst sista

Var ett tag sen jag skrev här nu. Antadligen för jag har jobbat i ett streck nu. Började förra tisdagen, sen har jag jobbat varenda dag sen dess. men nu är det bara idag och imorgon kvar. Känns både skönt men samtidigt inte. Nu kan jag välja att säga ja eller nej när de ringer och frågar om jag kan jobba. Men samtidigt vet jag inte om jag kommer få jobba och hur mycket. Men på måndag ska jag till dagis och skriva upp mig på inringning. Och sen kommer jag nog att ringa till några andra ställen och skriva upp mig, så får hoppas på det bästa!

Igår skulle jag duscha en på dagverksamheten. Då är en till dam som jag brukar gå till där "Det där är emelie! Hon brukar komma hem och hjälpa mig. Hon är jätte trevlig och söt!" :D

På lördag är det middag och firande hemma hos Linda, bio och eventuell utgång.

Men nu ska jag käka mat för att sedan åka till jobbet.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gjorde min näst sista idag också.. Känns skönt! Men jag ska ju iväg och plugga nu, är du förbi Uppsala bjuder jag på fika!!

2008-08-15 @ 15:42:28
URL: http://2008bymalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0