Onsdag - extra

Igår kom jag tillbaka från kusten. Fast jag fick bara vara hemma ungefär en timme innan jag skulle till jobbet. Så igår kväll såg jag fram emot en sovmorgon. Men icke sa nicke, de ringde imorse och fråga om jag ville börja en kvart senare. Så jag drog iväg till jobbet.
Idag när jag kom till en tant så var det bajs i hela lägenheten(dock inte köket), hon hade väl lekt med det. Och på golvet såg man fotsteg av bajs, haha. Så det var bara att sätta igång och städa och bädda rent, SÅ otrolig roligt!

Imorgon jobbar jag kväll. Rolig vecka.
måndag - kusten
tisdag - jobb
onsdag- jobb
torsdag - jobb
fredag - jobb
lördag - jobb
söndag - jobb
Kommer nog vara skönt på måndag!
Sen efter den veckan har jag tre arbetsdagar som jag har schemalagt. Sen ska jag ställa mig på inringning och hoppas att jag får jobba så mycket som möjligt. Ska även ställa mig på inringning på diverse dagis/fritids/demensavdelningen

Men nu ska jag inte sitta här längre
Hoppas ni har det bra
Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0