torsdag - pudding

Har precis kommit hem från stranden idag, det blir en "djungelstrand" den var fin och mysig. Sen var det ett plus att det var en rejält snygg kille där också. Han skulle man gärna ta hem ;P

Ikväll kanske vi ska gå till Kata, vilket jag inte har lust med eftersom det är en bra jävla bit dit, hoppas det blir regn!

Jag sitter och spelar på musik på datorn och varje gång morfar går förbi suckar han och tittar på mig som jag är hopplös. Han tycker inte om den musiken jag lyssnar på. Fast han tycker ju iofs bara om lugna svenska låtar. Dansband och Elvis funkar också. Det är inte direkt något jag lyssnar på.

Nu ska jag gå och vila mig lite
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Tove

haha latemelie;)

2008-04-10 @ 16:30:07
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Pappa

Du får väl skippa Kata och gå och göra en extraprovning av klänningen "äta vofflor". Smaka på den kokkens bläckfisk, nu blev jag sugen...

2008-04-10 @ 19:55:29
Postat av: Malin

Kan du inte skriva lite mer utföligt? Jag kan inte fantisera ihop allt du gör.. Jag behöver detaljer. MER DETALJER ÅT FOLKET!!!

2008-04-10 @ 22:37:49
URL: http://2008bymalin.blogspot.com
Postat av: emlajs

hehu vad skulle morfar säga om min musiksmak tro? xD
tack för det finfina kortet :*

2008-04-16 @ 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0