Torsdag - Phuket Town

Det är väldigt svårt medatt hålla reda på vilken veckodag det är när man inte behöver veta det. Såg att jag hade skrivit onsdag imorse :P Men det ska självklart vara torsdag :P

Idag drog vi som sagt till Phuket Town, var där tills kl 15.00 då tog vi en tuktuk hem. Vår "vän" körde oss igen, hehe. Och efter vi hade vilat upp oss efter Phuket Town så drog vi till norra Kata för att kolla runt och käka. Så nu är jag riktigt trött. Jag drack en god drink (cocktail) på resturangen (Golden Rush) Mmm, god :)

Men nu är jag iaf riktigt trött, så jag snart stänga av datorn och lägga mig. Tänderna är rena och bettskenan är på plats redan! Om jag blunda emellanåt som jag skriver skulle jag antadligen somna ganska fort.

Jag sitter och kollar i ett häfte om fantasea, vi ska dit imorgon kväll. Vi blir hämtade vid 17 från hotellet. Innan blir det nog stranden, dock osäker om vilken.

Skriver igen imorgon
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Tove

vad är en tuktuk egentligen?

2008-04-18 @ 19:11:35
URL: http://toveahlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0