Tisdag

Jag har äntligen kommit in på bloggen igen, det har varit lite trassel med att logga in. Men nu verka det fungera :)
Men bilddagboken fugerar dock inte än.

Jag kom precis hem från stranden och ska snart in i duschen, så fort de andra har duschat klart. Jag har sagt att jag kan duscha sist eftersom jag tar längst tid. Idag har det varit kanonväder. Gick stora vågor idag, det var skitskoj!! Det var ungefär 31 grader i vattnet.

Så nu ska vi va på hotellrummet ett tag och sen ska vi ut och käka. Det är god mat ska ni veta :)

Nu är duschen ledig. Jag skriver säkert mer ikväll. Annars kanske jag lägger upp bilder om det vill.
Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Tove

vi vill se bilder nu!! :D

2008-04-01 @ 09:45:20
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie (bloggägaren)

jaja jag får göra som du säger då ;)
haha

2008-04-01 @ 10:31:21
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0