Tisdag - vädrets makter sätter stopp

Idag är inte vädret på topp kan man säga, det spöregnar. Jag såg fram emot denna dag, vi skulle till stranden som det är massa fiskar och jag och morfar skulle snorkla, sen i eftermiddag skulle Tokta och Renok komma och hälsa på. Men vädrets makter ville inte stranden idag.
Men när det väl har slutat att regna ska vi nog till "fesival" (ett köpcenter). Så det blir nog bra till slut.

Igår var jag hos skrädaren. Inte samma som förut, jag gick in hos en annanskräddare och tur var det för det var 2300 kr billigare. Inte konstigt att de första tjöta på oss som fasen på att skriva på ett papper (för att vi inte ska gå till en annan skrädare).
Men igår tog jag mått och imorgon kväll ska jag gå dit för första provningen. Spännande! Hoppas att den kommer bli bra! Klänningen kommer iaf att kosta 6000 bath (1200kr) totalt.

Detta räcker för stunden, kanske skriver merikväll.
Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Tove

spännande med klänningen. ta en bild och skicka :D

2008-04-08 @ 08:48:50
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie

Ha, never. Ni får se den på balen ;)

2008-04-08 @ 11:23:46
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0