Tisdag - Samtal till Sverige

Jag pratade med min kära fader alldeles nyss. Jag såg att desperate Housewives började för säsongen idag och det var tvunget att spelas in! Så jag ringde till honom i säkerhetsfall!
Ifall han hade missat mina 4 mejl och 2 sms! Man vet ju aldrig. Det är lika bra att gardera sig!

Pappa undra varför jag hade missat att skriva om "Simons Cabare": så han tyckte att jag skulle inledda det såhär: "Jag missade att skriva om....."

Så jag skriver detta till pappa: Jag missade att skriva om "Simons Cabare" som vi var på i lördags. Vi kom hem sent så jag orkade inte skriva om det när jag kom hem och på söndagen var det vattenkastning som gällde, så det hanns aldrig med riktigt. Showen började i alla fall vid halv 8. Vi kom dit 5 minuter innan det började. Man skulle aldrig kunna tro att det var pojkar. Visst om man vet om att det är killar syns det på vissa, ungefär 3 stycken. Men jag tror inte att de är så seriösa som de andra primadonnerna är ;)
Jag tyckte om dreamgirls inslaget mest! Men vilka kulisser de hade!! Shit pomfritt. Det var helt otroliga. Men i år fick man inte ta några kort och eftersom jag är duktig så tog jag inga heller!
Nu tror jag att jag har fått med mig det jag vill säga om draag showen. Det var roligt :)

Idag har vi varit på en ny strand. Kommer inte ihåg vad den hette dock. Men vi fick leta länge efter den iaf. Den var lite svår att hitta eftersom man var tvungen att åka in på en väg som såg ut som en gångpromenad väg hemma. Men till slut, efter vi frågat om vägen så fanns vi på stranden.
Och ikväll har vi varit på marknaden (men det blir varmt emellan så man orkar knappt va där inne), jag hitta inget fast jag kolla inte direkt heller kan jag säga.
Senvar vi även och käka, idag blev det Chicken Satay. Gott :) Fast denna resturangen slog inte den vi åt på igår.

Undra hur mycket slarvfel det är i detta inlägget. Jag orkar inte läsa igenom det och rätta, för jag är jäkligt trött nu. Värmen tar på en och jag har slutat att sova på eftermiddagarna.

Men nu ska jag i alla fall gå och borta tänderna och lägga mig
Hoppas nu har det lika skönt som jag har det!
Adjökens!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det år programerat, hur kan man sitta på andra sidan klotet och fundera på TV-program, när man kan gå och bada. Therese skrattade åt dig, när jag berättade om dina problem.

2008-04-15 @ 19:20:12
Postat av: Tove

DH var bra :E

2008-04-15 @ 22:09:50
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Fia

Haha, ärligt talat så var det nog det mest felfria inlägget. ;D

2008-04-15 @ 22:24:26
URL: http://fiun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0