Söndag - ett parti golf

Var hos skräddaren igår. Allt var klart på klänningen och det var meningen att jag skulle få ta hem den. Men vi var inte riktigt nöjda. Klänningen var olika lång fram och bak eftersom jag har en rumpa. De hade sytt den precis rak och det säger ju sig självt att det inte blir rakt. Och sen var det en småsak vid brösten också. Men skräddaren ska fixa det och jag ska dit imorgon igen. Får se om den är bra då! Hoppas det! Men tur att jag hade mormor med mig som prata och kollade!

Idag har vi varit på Surin Beach. Det var jätte skönt där idag :) Fast det började regna i 20 minuter, men då gick vi och käka på resturangen ovanför. Jäkla goda nudlar :)

Ikväll ska vi väl inte göra så mycket. Vi ska ne r till centrum och käka, är väl det :P

Jag har lyckas göra sönder min kamera. Så nu kan jag äntligen köpa en ny. Synd bara att den gick sönder när jag är här, kunde väl ha gått sönder hemma istället. Suck, men heter man Emelie lyckas man med allt.

Ha det bra
Farväl

Kommentarer
Postat av: lindaaa

precis:D

2008-04-20 @ 14:03:30
Postat av: Pappa

Rubriken?

Golfa du med kameran eller??

2008-04-20 @ 20:11:57
Postat av: Tove

haha:D
men det kanske finns billiga där nere att köpa? fast iof, man kanske inte litar på de?

2008-04-20 @ 23:13:21
URL: http://toveahlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0