Phuket Town

Idag har vi varit i Phuket Town, kom precis hem. Klockan är ungefär 16.50 här. Vi åkte tuk-tuk hem, 2.5 mil ungefär det kosta 60 kr för 4 personer. Det var jäkligt billigt. Men vi fick det billigare för vi blev kompis med chaffören under dagen. Jag har köpt lite roliga saker här iaf :)
Nu är jag förbannat trött, ska duscha av mig och lägga mig och sova en stund. Sen ska vi ner till skräddaren och kolla på tyg igen. Och käka. Sen blir det sängen för lilla Emelie. Så jag kan vakna någolunda pigg imorgon.

Orkarinte skriva mer
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, Thailand. Jag vill också. Hoppas det är bra där!

2008-04-04 @ 11:54:18
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Syrran

Så nu har din syrra varit duktig. Eftersom jag inte har kunnat vara inne på datan så mycket så har jag läst igenom hela thailändska bloggen på en kväll, kärledsinsats typ. Ni verkar ha mycket roligt. Hade Mormor panik för håret på Nyår, om d blev blött, satte en huva på d eller? I morgon ska jag till Freddes lägenhet o träffa hans mamma o så. Jag får nog en tröja o lite kort. Det är skönt o få träffa dom igen eftersom vi inte fick så mycket pratat på begravningen. Men hoppas ni har d bra o att ni kommer hem ordentligt o att alla resväskor går o stänga, hmmm, efter att Mamma o Mormor har handlat o du med. Kan riktigt se hur Morfar kommer stå o sucka. Det var ju d här jag sa. Nu kommer ni inte få med er alla väskor hem o ni skulle inte handlat så mycket o nu kommer ni gå över kilotillåtelsen på bagaget. Ni kvinnor ska alltid handla o ni lär er aldrig, hopplöst, hosch, d här är inte bra för mitt blodtryck. hosch, shit. Ja ja men ni har ju några dar på er eller ja nån vecka. Ni kan ju börja övningsstänga väskerna nu. :) Sen har jag tagit beslutet att jag ska ha en mörkläggningsgardin, jag överlever inte annars. Eller ja mitt liv blir till en enda katastrof med tanke på att d blir ljust klockan 5 enligt Carro den finkänsliga :) Jag gick o la mig halv två en dag o hon jobba o hon bara, d blir ljust kl 5-5.30, ja bara, va mysigt, tack o god natt haha, inte alls arg. Shit :) Men jag köper nog den i morgon då för hans lägenhet ligger precis vid Ikea så mörkret kan komma. :) Oj, shit, egentligen borde jag kanske ha skrivit ett mejl istället, jag inser att alla kommer se d här. haha ähm, men alla har ju en ursäkt, aja hon e cpig o då blir man väldigt öppen typ, haha, kan visserligen lägga över det till ett mejl men orkar inte. Hejdå nu ska jag sova, kl e 00.16 här. Så god natt o think on me tomorrow men säg inget till Mamma för då går hon på Nålar, undra hur d går för Tessan om d river upp mycket för henne att träffa hans föräldrar o så. Jaja men jag kanske hör av mig i morgon, skulle ni hem den 26 eller 24 eller hur var det? Kram din ÖPPNA Syster:)

2008-04-19 @ 00:23:58
URL: http://www.quartz.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0