Onsdag

Ännu en dag har gått. Nu är det 25 dagar tills jag återvänder till Sverige. Imorgon har det gått en vecka.
Idag har vi varit på Nai Horn, det är en fin stand. På vägen dit stannade vi till vid en elefantridning, vi bestämde att vi skulle ta en tur på 60 minuter någon dag. Då kom man upp till en utsiktspunkt tydligen, om ajg fattade rätt. Kostar 200 kr för 60 minuter. Det är gött. Fast det börja regna som sjuttan när vi precis skulle dra hem från stranden, men vi kom ingenstans så vi fick stå uinder parasolen ett bra jäkla tag. Jag tyckte att vi skulle dra till bilden igen, för parasolerna skulle ju snart läcka igenom. Men de tyckte ju inte de gamla så jag fick stå kvar och vänta ändå, hmfp!

Och nu har jag precis kommit hem från att ha käkat. Sen när vi satt och käka såg vi hur det börja blixtra längre bort. så vi snabba oss på. Det är ju en bra bit till hotellet så vi trodde nästan att vi inte skulle hinna. Men jag och mormor tog täten. Och vi hann hem. Sitter och tittar ut mot balkongen nu, det blixrar hela tiden och de lyser riktigt upp hela himmlen. Innan vi gick in på resurangen svängde vi in hos en skräddare. Vi kolla på lite tyger och lite modeller. Skulle komma tillbaka imorgon för att titta på ett stort tygstycke. Vi får väl se om det finns något bra.

Internet och datorn krånglar lite, så ni vet om jag inte skriver något nån dag. Men nu verka det visst vilja fungera igen :)

Igår gick jag tyvärr och la mig tidigt i sängen. Synd det för jag missa när morfar gick rakt in i glasdörren vid balkongen. Mormor hade stängt den när hon gick ut till de andra igen, de tänkte inte morfar på så han gick rakt in. Det lät så högt att jag hörde det. haha. Det hade jag gärna velat se! Skadeglädjen är på topp!


 
Han låg brevid oss på stranden igår. Snygg hatt, eller hur? ;D



Det var nog allt för idag. Om ni vill veta nått är det bara att slänga en kommentar ;)
Adjö!


Kommentarer
Postat av: Tove

Han hade väl nått under? haha

2008-04-02 @ 23:09:43
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Linda Best

haha sexy :P

2008-04-03 @ 15:53:01
Postat av: Emlajs

vad är en elefantstridning? spännande.
och hade jag sett det ovädret hade jag suttit i något hörn under e filt, haha! scary.
kul att du har kommit igång med klänningen :D
jag har förresten skaffa mig en nu blogg.. ;P

2008-04-05 @ 09:35:58
URL: http://rowsandbows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0