Onsdag - upp till bevis

Har precis kommit hem från stranden. Duschen när man kommer hem är otroligt härligt. Att få bort allt saltvatten är inte helt fel.

Jag har redan märkt att man vänjer dig vid värmen. Om det är lite "kyligare" så fryser man. Men det är klart att om man är i 38 grader värme i skuggan och sen när det blir 26 grader är det ju inte så konstigt faktiskt.

Idag på stranden våga jag lägga mig i solen och steka lite. Och visst det tog allt jäkligt bra, Är lite röd ovanför brösten. Men annars är det inte så rött.

Ikväll är det dags för balklänningsprovning! Spännande.

Skriver mer sen
Ha det bra

Pappa, hitta du boken föresten? Du får åka in med den och betala av förseningsavgiften. Tack :)
Och föresten, har jag fått schemat för sommaren?

Kommentarer
Postat av: emlajs

hihi du kommer dö här hemma när du kommer hem ;D stackars emelie som måste vistas i 26 grader ;)

2008-04-10 @ 08:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0