Onsdag - Glasblåsarens olycksbarn

Om min pappa vore glasblåsare skulle han nog inte vara stolt över mig. Jag gjorde precis sönder ett glas. Vi har nog lyckas göra sönder minst fem stycken på resan. Det är inte dåligt jobbat!

Idag har vi varit på Nai Harn. Vi såg några moln på avstånd som inte såg så roliga ut. Efter några timmar börja det spöregna (då menar jag verkligen spöregna. Det fullkomligt öste ner). Vi stod under parasollerna i ungefär 30 minuter (det gäller ju att underhålla sig själv så jag fyllde flaskor med regnvatten, en 7.5 dl och en 6 dl.) sen gav vi upp och packa ihop grejerna och drog till bilen. Kan säga att jag var jäkligt blöt! Det börja även åska när vi stod under parasolerna glömde jag skriva. Det riktigt gjorde ont i öronen. Jag ska aldrig säga att det bullrar mycket i Sverige. För om det klår det här är det bra jobbat!

Ikväll har vi varit på Red Onion, gott :) Sedan gick vi till spelaren (mormor och morfars kompis). Och nuär jag hemma och sitter i sängen.

Jag har så jäkla ont i ryggen :( Inget vidare. Det är värre än tidigare och det hjälper inte med tabletter. Riktigt tråkigt att jag får det precis här. Men jag hoppas bara det förvinner innan jag åker (vilket det nog kommer att göra), det är nog inte roligt att ha ont i ryggen på flyget.

Imorgon blir det att åka till Phuket Town, vi hann aldrig gå igenom Robinsson, antar att det är detta vi ska göra imorgon där.

Nu skajag sova
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste ha en jävla handsvett :P
det kanske låter konstigt men ja längtar lite efter att det ska oska haha

2008-04-16 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0