Måndag - vattenkastningens dag är förbi

Igår var det nyår här i Thailand. Kallas sokrates festival. I Karon kastar de vatten på allt och alla fram till klockan 18.00 Det var jätte roligt. Men jag kunde inte föreställa mig att det var i den mängden. Jag tog med mig vattenkameran ut, vi får se efter jag har framkallat om det blev några bra bilder. Vore roligt att visa, för det går inte att beskriva med ord. Men jag hade iaf en underbar rolig dag. Men framåt 16 räckte det för oss med att kasta. Men kan lova att man blev förbannad trött i kroppen så vi stanna på hotellet och käka mat på kvällen. Idag har jag ont i ryggen, vet inte om jag vred till den igår, det sitter iaf precis där jag fick ryggskott förra gången :/

Idag har vi varit på stranden, Katanoi tror jag den hette. Men det var jäkligt varmt på stranden idag. Men eftersom jag är med 3 stycken som gillar och sola fick jag härda ut. Fast jag låg i skuggan ;P
Ikväll vet jag inte vart vi ska äta någonstans, men blir antigen "Red Onion" eller "hos pojken".

Nu ska jag kolla igenom lite grejer jag har köpt. Och sedan ska jag försöka att skriva på engelskan.
Ha det bra
Adjö

Kommentarer
Postat av: liiinda

du får fota vad du köpt, nyfiken juh :)

2008-04-14 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0