Lördag - sista inlägget innan hemresan

Nu har jag varit uppe vid poolen (otroligt fint, det är blommor runt hela poolen och en kanonutsikt!), jag har duschat, packat det sista och ätit lunch. Nu är det bara att vänta på att tiden ska gå. Jag ska även plocka ihop datorn också. Men det gör jag senare. Antar att kanske någon av de andra vill sitta vid den innan. Den tar ju inte så lång tid att packa ihop faktiskt.
Men jag måste säga att jag inte har någon resfeber. Men visst det känns båda bra och dåligt att åka härifrån. Om jag bara hade någon kompis med mig i min egen ålder då kunde jag gärnat sanna dubbelt så länge, utan tvekan!
Men nu ska jag hem och fixa allt med skolan som jag har efter mig, är ju endel :P

Vi åker från hotellet 6.00 pm (14.00 svensk tid). Planet från Phuket går 8.50 pm (15.50 svensk tid). Och sedan går planet från Bangkok 1.00 am (20.00 svensk tid). Är i Stockholm 7.50 svensk tid och är i Skövde vid 12.00
Om allt går den tid det ska vill säga. Hoppas det inte blir försenat! Det är fruktansvärt tråkigt att vänta! Sen när det är mitt i natten kanske inte heller är så roligt.
Förhoppningsvis kommer jag kunna somna på planet, men jag har med svenskahäftet i flyget, vilket är ett fruktansvärt bra sömnmedel!

Hoppas ni har det bra. Håll tummarna att det går bra att flyga. Jag skriver när jag kommit hem till Mölltorp!
Tycker om er!

Kommentarer
Postat av: Tove

haha jaa svenskahäftet är lätt att somna till.

2008-04-26 @ 21:32:52
URL: http://toveahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0