Lördag - övertalningsdagen

Idag har vi varit på stranden, det gick stora vågor emellanåt. Hamna under en gång och virvla omkring. Vågorna är starka iaf. Vi låg brevid fyra stycken italienare, vad de tjöta, haha. Jag hade inte med mig kameran idag, var lite synd för det var en kille som sprang omkring i brottardräkt på stranden. Invigde mina nya tofflor idag. Jag var tvungen att köpa nya. För de andra som jag köpt krympte när de låg i solen i torsdags, haha. Men jag fick åka hem i på tok för små skor. De krympte två stolekar, för de var lagom till mormor, haha. Knasigt!

Pratar med Linda på msn nu. Hon, Tove och Engel har varit och fikat :) Vill med! Men vi får ta årets första grillkväll när jag kommer hem tycker jag! :D

Igår blev jag lite irriterad. Var inne hos skräddaren. Kolla på tyg, jag väljer mellan två och jag vet inte vilket jag vill ha. Men de fattar inte det och de tjatar järnet. Jag blev så trött på de. För de vill bara att vi ska skriva på ett papper så att vi inte går till en anna skräddare. Suck, jag tappar lusten totalt för balklänning. Men men, jag får väl gå dit imorgon eller om jag tar en ny skräddare. haha.

Jag stack ner till lobbyn förut till datorn för att gå in på bilddagboken som inte funkar på datorn i rummet. Det var iaf en hel del som laddat upp bilder. Närmare bestämt 30 st. haha. Som ni förstår hann jag int att kolla alla. Jag tror att jag kolla 7 st eller nått. Jag upptäckte att det står hur många bilder varje person laddat upp också, bra funktion! Det var iaf Sofia Tidqvist som ledde, hon hade lagt upp 220 bilder. Hennes kolla jag inte igenom. kände att det skulla ta jäkligt lång tid.

Nu är det inte långt kvar tills de är nyår här = vattenfestivalen. Det ser jag fram emot :D



Utsikten från hotellrummet



Hoppas ni har det bra
Hej då

Kommentarer
Postat av: lindaaa

haha jobbiga skräddare.. du kan ju ta kort på tygerna å så skicka på msn jag kasnke hjälpa:D

2008-04-05 @ 14:14:09
Postat av: emlajs

du kommer hem strax innan valborg va?
jag är inte hemmapå valborg, ska på fyrtioårfest i varberg haha. jockes mamma som fyller.

2008-04-05 @ 21:44:59
Postat av: Tove

haha 220 jäklar:P

2008-04-06 @ 21:34:12
URL: http://toveahlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0