Lördag - FantaSea

Igår var vi på Fantasea, där av att jag inte skrev något inlägg igår. Vi kom dit vid halv sex. Vilket betyder att vi var där tidigt och att man såg allt i ljus ( något mormor, morfar, mamma inte hade gjort förut), så jag passa på att ta kort, det kunde inte pappa göra förra året. Men herregud vilka byggnader, helt otroliga! När jag kommer hem ska jag slägga upp bilder på bloggen på det. Jag blev verkligen imponerad. Jag blir det till och med imponerad av toaletterna, haha. Då kan ni tänka er hur coolt det var i övrigt! Och showen var ju inte lite dålig heller, hehe. De hade en jäkla stor scen. Det var 17 st elefanter ute samtidigt och det fanns gott om utrymme ändå, då kan ni föreställa er!
När jag kom till hotellet prata jag med Linda :) Oj oj, jag ska överta hennes mammas rum och grejer ;D haha Sicka planer vi hade! haha

Idag har vi varit på Surin Beach, den är bra den stranden tycker jag :) Sen beställde jag faktiskt mat där idag (nudlar och kyckling) Mmm, det var gott. Fast blev lite starkt på slutet för kryddan jag hade strött på smällte och den var det smak på. haha

Idag är det exakt en vecka tills vi ska åka hem. Känns ändå skönt att få komma hem till vännerna, pappa och vårat hus! Fast samtidigt är det skönt att vara här, man slipper tänka på vad man måste göra, behöver inte hålla reda på klockan.

Hoppas ni har det bra
Hej

Kommentarer
Postat av: lindaaa

coolt får kolla på bilderna sen :)
jajmensan man måste ju planera :D

2008-04-19 @ 17:09:42
Postat av: Tove

jag längtar efter dig!

2008-04-20 @ 23:11:29
URL: http://toveahlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0