Lördag - första gången på sista dagen

"Oxen 20/4 - 21/5

Dagshoroskop - lördag 26 april

Efter en hektisk vecka blir lördagen precis så lugn och skön som du själv gör den. Får du chansen att knyta nya kontakter kan det på sikt ge utdelning i yrkeslivet."



Idag är det absolut sista dagen innan vi åker. Vi ska åka från hotellet 18.00, känns knasigt att åka. Inatt stod jag på balkongen och kolla ut mot Karon Beach (centrum), det är otroligt fint när man kan se en stad i mörkret. Alla lampor som är tända, och fiskebåtarna ute på havet.  Mmm, det är jäkligt nice. Känns som man inte tagit vara på tiden som man har varit här, fast det har man ju. Om tiden skulle spolas tillbaka skulle jag nog gjort allt likadant, typ allt i alla fall :P
Fast det är några saker som man ändå skulle ha gjort annorlunda, men allt som allt skulle jag gjort likadant.

Nu sitter jag och stirrar ner på min och mammas resväska som ligger utfällda på golvet, nästintill färdigpackade. Det blir inga problem att få igen dom iaf, problemet ligger i att lyfta resväskorna till flygplatsen och även runt i Stockholm. De väger nog en del faktiskt.

Men nu ska jag upp på taket och bada i poolen. Första gången jag gör det på hela semestern. haha, skamligt att jag inte badat i den tidigare!
Skriver nog mer sen när jag kommer ner, när jag börjar bli lite pirrig inför resan!

Hoppas att just du har det bra!
Adjökens!


Kommentarer
Postat av: Tove

haha är du ingen poolmänniska?)

2008-04-26 @ 09:17:30
URL: http://toveahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0