Gårdagens inlägg

Internet funkade inte igår, men jag skrev i word först så här kommer tisdagens inlägg:

Internet är redigt segt just nu, fick knappt upp "Nytt inlägg"-sidan. Hmm, så jag bestämde mig att skriva i ett word-dokument först och sen när jag kommer hem efter jag har käkat får jag se om det är snabbare så jag kan slänga upp det.

Jag skrev inget igår har jag för mig. Det blev ganska sent igår och jag var trött och även då krånglade internet.


Igår var vi på orkideé-odling (pappa hade tittat ut det så han tyckte att vi skulle dit och ta kort), jäklar vad många orkideér, tror det var 1500 st olika sorter (nej jag räkna inte, det stod på en skylt). Men vi tog lite kort, mormor mest eftersom min kamera är trasig. Efter åkte vi till Nai Harn (strand). På kvällen gick vi ut och käkade nere i centrum som vanligt. Vi åt på stället vi åt första kvällen. Och vi åt även samma maträtt: Chicken satay. Efter det gick vi och lyssna på mormor och morfars kompis som spelar på en bar.




Varsågod, pappa! Det funkade inte att skicka på mejlen




Jag sitter och hör en fluga/mygga/kryp med vingar som flaxar emellanåt. Men jag har inte sett den en enda gång, hmm, jag vill verkligen inte ha mer myggbett nu. Jag har massor med myggbett; på armar, ben, ryggen, magen och brösten. Jag är en ett enda myggbett (okej jag överdriver lite men typ...)


Jag var även hos skräddaren igår. Fast den var lite för lång på ena sidan (vänster för er som är intresserade),men jag ska dit ikväll igen, och tror att vi kan ta den med oss.



Idag har vi varit på stranden (kommer icke ihåg vad den hette). Fast det var jäkligt varm, även om jag ligger i skuggan för det mesta. Vi gick upp till någon resturang för att köpa pizza, väldigt god var den :)



Hoppas ni har det bra

Adjö


Kommentarer
Postat av: Tove

varför fick vi inte veta hur du gjorde sönder kameran? kan det vara en liten klantemelie?

2008-04-23 @ 13:04:05
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Pappa

Ja, tack Emelie sådana fina orkideer köpte ni väl på flaska.
Vad bra att klänningen ar klar och blev bra.

2008-04-23 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0