Fredag - sista stranddagen

Imorgon börjar vår resa hem till Sverige igen. Att det har gått 1 månad redan, det har gått väldigt snabbt. Fast jag måste säga att det ska bli skönt att komma hem igen. Fast får väl se hur mycket jag hänger med i skolan dock :P
Har ju iaf två prov att skriva, två nationella prov och även projektet. Så är en del jag har att öva.

Jag och Tove har anmält oss till "självsäkra". Det är en gratis kurs som man får göra om man har körkort och är mellan 18-24 år, och det är nog aldrig fel att göra sånt heller. Anmäl er också om du har körkort: http://www.ntf.se/Skaraborg/default.asp?RecID=17644

Idag har vi varit på Nai Harn(strand), det gick stora vågor idag. Det var bra väder. En perfekt sista dag på stranden! Fast när det går stora vågor och man står i sand upp till öronen när man måste dyka under vissa, då försvinner solkrämen fort. Så jag har fått lite färg på armarna och i ansiktet (kan tilläga att färgen är inte brun). Jag ville egentligen till Surin Beach men idag var det bra på Nai Harn också. När vi kom hem prata vi med städerskan och hon fick mina braiga simfötter och hon fick även orkideerna vi har haft på rummet. Hon blev kanonglad :)

Nu ska jag strax in i duschen och sen ska vi börja packa lite smått. Ujuj, jobbigt. Mamma har ju köpt på sig en del. Jag har faktiskt inte köpt allt mycket. Tror bara jag har köpt 5 klädesplagg. Fast jag har köpt lite saker också.
Sen ikväll ska vi ner till centrum och käka mat. Blir nog favoritstället idag :) Frågan är bara vad man ska äta? :O
Blir en drink när jag kommer tillbaka till hotellet också tror jag! Mmm, gott!

Men nu ska jag kila in i duschen!
Hoppas du har det bra!

Kommentarer
Postat av: Tove

snart kommer min emelie :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-04-25 @ 14:01:29
Postat av: emlajs

VI SAKNAR DIG BRUDEN!

snart kommer emelie och mina cigg hem :D haha nä, nu var jag rulig va ;)

nationella provet i svenska var inte så svårt, du grejjart :)

2008-04-25 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0