Fredag - elefant 2

Då har jag kommit hem från att ha ridit elefant. Det var spännanade, mamma var lite nervös (eller inte så lite) innan vi skulle upp på den. Innan träffa vi apan Charlie. Det var jätte roligt att rida elefant iaf, det var lite kusligt när det gick mycket nerför, man fick hålla i sig ordentligt. Vi fick en syrsa (av två blad) som vår elefantskötare gjorde under turen.






Efter åkte vi runt lite, upp till en svenskby som de har varit förut och kollat på. De funderar på om de ska bo där till hösten.

Ikväll ska jag till skräddaren och prova klänningen igen. Kul :) Vet inte riktigt om det är det riktiga tyget eller om det bara är fodret fortfarande. Får se när jag kommer dit sen.

Imorgon ska vi på "Simons Cabare", det är draag show. Ska bli roligt. Ser jag fram emot.

Malin, jag ursäktar om jag inte skriver så mycket detaljer. Ska försöka bättra mig!
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Malin

MYCKET BÄTTRE IDAG!! Fatta vad coolt att rida elefant, det är nått man lite vill innan man dör. Ska elefanterna bo i den svenska byn eller vad? Jag fattade inte! Må bäst och hoppas klänningen var i tyg!

2008-04-11 @ 16:54:33
URL: http://2008bymalin.blogspot.com
Postat av: Tove

hihi emelie på en elefant^^

2008-04-11 @ 23:18:33
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie

Nej mormor och morfar xD

2008-04-12 @ 03:03:08
URL: http://quartz.blogg.se
Postat av: Anonym

ååå va mysit å rida elefant :)

2008-04-12 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0