Helgen börjar närma sig :)

Jaha, var hos doktorn idag. Jag behövde inte göra blodprov idag.
Det var antadligen något problem med mina tre översta halskotor. Ska tillbaka om en månad till en sjukgymnast. Han ska antadligen massera och knäcka. Så jag får stå ut med huvudvärk i en månad till, suck.

Nu har den röda bilen dött, batteriet håller på att krångla. Pappa vill köpa ett nytt batteri medans jag och mamma vill köpa en ny bil. Den röda är ju trots allt en 93:a
Så mamma och pappa är lite oense idag kan man säga :P 
Den gick inte att starta efter broöppningen i Karlsborg. haha. Tur att jag inte hade bilen.

Det är förövrigt 273 dagar kvar tills studenten :D
Välkomna välkomna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0