Blogg

Jaha, då har man skaffat en blogg. Varför vet jag inte riktigt, jag hade nog inget att göra.

Idag har jag varit på IKEA i Jönköping. Köpte min tavla som jag hade bestämt :)
Blev lite trångt i bilen bara ;P Helt smockat vart det.
Sen hitta jag en schälong jag vill ha. Hitta även en skrivbordsstol som jag är intresserad av, men är den värd pengarna funderar jag på :/

Denna helgen blir iaf en vilohelg. Hela förra helgen så jobba jag och var ute på fredagen. Så det vart inte mycket till helg. Var lika trött i skolan på måndag som när jag gick hem på fredagen.
Men kan ju götta mig i att det är sista året nu :)
Plus att jag kan ta bilen vissa dagar, slipper man åka tidigt med bussen.

Jag funderar på om jag ska kasta mig ut i det okända och komma på hur denna sida funkar. Hoppas jag har skrivit detta på rätt ställe ;D

Ps. jag är blond ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa du e blond :P

2007-09-08 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0