Måndag

Idag fyller min pappa 51 år :) Grattis grattis!

Igår flytta Jonas och Fia. Jag hjälpte till att bära, så nu vet ni vad jag väntar mig! Jag vet allt vad de ska få i inflyttningspresent, fast de vet ju dom med iom att jag sa det igår. haha. Var en fin och mysig lägenhet de fått tag i :)

Idag har jag "pluggat" på religionsprov. Om hinduismen. Känns som att jag har gjort en massa annat skit idag istället för det som vanligt, jag smiter undan! Har inte ens läst igenom en gång än. Får sätta fart med de sista sidorna nu!

Det blev en bra DH-helg föresten. Fast vi börja kolla 23 på fredagen så blev inte många avsnitt för Tove och Engel var så trötta. På lördagen kolla vi i ungefär 12 timmar. Och på söndagen han vi dock bara med 2 avsnitt eftersom Jonas och Fia fick lägenheten innan de skulle. Och även om vi mata igenom så fort vi kunde ¨å kom vi inte ens igenom säsong 1. Dåligt utav oss! När ska vi ta de sista avsnitten och de andra säsongerna?

Nä, nu måste jag gå och plugga hinduism. Blir nog sägen tidigt idag ^^


Kommentarer
Postat av: emlajs

hörru, det får fasen dröja tills nästa marathon, jag är inte gjord för sånt ;D

2007-10-02 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0