Lov

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här, och det har jag fått höra ganska mycket! Så jag tänkte att jag äntligen skulle uppfylla alla önskemål och skriva lite :P

Jag hade fest förra helgen, SHOT-kväll. Och det drog en jäkla massa på vissa personer *host*tove, sofia, hanna*host*
Haha. Men jag hade iaf kul :)

Filmkväll hos Engel i lördags, var ganska kul det med :P
Sen så har det iten hänt så jätte mycket faktiskt. Men det är lov nu iaf
Idag - jobba
imorgon - bio
onsdag - plugga
torsdag- Tove
fredag - linda
lördag - halloween fest :D
söndag - plugga
Så ser min vecka ut än så länge. Sen skulle vi till Göteborg och se hairspray en dag men får se om det blir av eller inte. Svårt att hitta en dag som alla kan :/

Jag har funderat på vad jag ska klä ut mig till på halloweenfesten. Jag har några alternativ: Zorro, Motorsågmasaken(?) eller mördaren i "jag vet vad du gjorde förra sommaren"
Men sen har jag kommit på en annan sak också. Men den måste jag höra med Tove om hon vill vara med på den ;D

Men nu ska jag köra min mamma till jobbet. Hoppas ni är nöjda med inlägget ;)
Haj!

Kommentarer
Postat av: Toooooove!

hahaha, du ska inte vara motorsågsmassagen då? hahahaha

2007-10-30 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0