Var det dags igen!

Dags för ett nytt inlägg nu igen känner jag, innan någon har sagt till mig faktiskt! Rätt så jävla stolt faktiskt! ;D

Kommer inte ihåg när jag skrev sist men har inte hänt något sen dess heller så de spelar ingen roll.

I lördags var det iaf utgång. Blev kåren. Hade jätte kul, Tack för den kvällen! :)
Är väl det enda som hänt under helgen.

En sak som hände imorse förvåna mig riktigt jäkla mycket! Jag försov mig! Jag var jäkligt trött igår när jag ställde min väckarklocka, lyckades ställa den på 07,45 istället för 06,45. Så bussen hade redan gått när jag vakna. Klant! Men jag klagar inte för den timmen var go :) Jag hade kunnat hunnit dit med bilen, men jag räkna ut att jag hade alkohol kvar i kroppen så fick skipa det :P Fast min lärare blev inte arg, för hade honom senare på dagen, och någon lyckades klämma ut att det var första gången jag hade ogiltig frånvaro.
Jag kom på att det var första gången jag har försovit mig under hela min skolgång! Jag måste vara det ultimata skoleleven på närvaron xD

Ehm, ska sova och kolla på film nu
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Toman

oj vad här uppdateras mycket ^^

2007-12-06 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0