Fredag

Kom hem från Engel för ett tag sen. Jag, Tove, Linda och Engel har haft skräckfilmskväll :)
Meningen var att vi skulle ha Saw-kväll. Jag har sagt i flera dagar/veckor att jag har alla tre, så jag skulle därför ta med dessa eftersom ingen annan hade dom. Tidigare på dagen var jag med Linda ett ögonblick innan vi drog till Engel. Jag var glad eftersom jag för en gångs skull hade kommit ihåg nått utan att sätta upp en påminnelselapp på dörren. När vi väl alla hade kommit och bullrat upp oss med filtar, kuddar, godis, dricka, chips och allt du kan tänka dig, startar vi saw 1. Trodde vi! När vi kommer så långt till menyn ser vi att det inte alls är saw 1 utan "min frus första älskare" och vi börja ju skratta hela högen. Så funderar vi på om kanske Engel har ettan. Men inte då. "Vi skiter att se i ettan och kör på tvåan istället!" Stoppar vi i saw 2 i DVD, men icke då! Det var också "min frus första älskare på den". Behöver jag säga vad det var på Saw 3 också? Jo, mycket riktigt "min frus förste älskare där med".
Ibland lyckas jag otroligt bra!


Vi fråga hur många människor som helst om de hade Saw-filmerna, men inte en enda hade dessa. Och ingen hade att hyra ut dom heller. Men vi deppa inte ner oss för de, istället drog vi och hyrde andra skräckisar. Fast den ena var inte ett dugg läskig ;)


Imorgon är det halloweenparty i Hjo :) Jag och Tove ska vara häxor. 
Vi kommer nog bli hur läckra som helst ;P

Haj!


Kommentarer
Postat av: Toooooove!

snyggaste häxorna tror jag ^^

2007-11-03 @ 13:15:52
Postat av: emlajs

haha nää för erik var nog snyggare häxa xD

2007-11-04 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0