Rubrik saknas ;P

Jaha, nu får jag skärpa mig. Nu är det flera som sagt till att jag ska uppdatera!
Vet inte riktigt när jag skrev sist så jag resumerar vad som hänt den senaste helgen och veckan ;P

Lördag - Myskväll med Tove och Fia :) Mysig kväll, hade roligt. Speciellt när vi låg i sängen. Väldigt rolig samtalsämne(NOT) men kul var det iaf! När blir nästa omgång? :D Fredrik P fyllde år också och namnsdag (tål att nämnas!)
Måndag - Var det dags för praktik igen, trivs bra i min klass :) Det är en gullig andra klass. Hände inte så mycket denna dagen faktiskt. Jag var hemma, tror jag :P
Tisdag - Hade två egna lektioner på praktiken, jag prata om julfiranden i andra länder. Fasen jag lärde mig en massa när jag kolla upp lite ^^ Sen sluta jag tidigare för att hämta min bettskena. Ursnygg nu när jag sover, och inte tala om hur sexigt det låter när jag pratar ;D Sen for jag inte till Skövde med Tove för att kolla på julklappar. Och sen var det dags för min date. Hade mysigt. Och för er nyfikna så blir det nog en träff till :)
Onsdag - praktik på dagen. Sen åkte jag till doktorn. Han hitta fler ställen att knäcka, så jag fick en tid för återbesök. Suck. Sen skulle jag skriva svenska arbetet också. Slänger nog upp det här, så får ni skriva vad ni tycker ^^
Torsdag -  Skolan på dagen. Hemma skulle jag plugga på historian men blev inte så mycket plugg faktiskt. Jag sprang mest runt i huset. Och kolla upp min blodgrupp och läste om det. haha.
Fredag - Skolan på dagen. Fick tillbaka engelska provet (VG), historiaprov (vilken blev en total katastoff, sluta med att jag gissa på alla ungefär. Var en massa årtal och kungar och tjohej vad det inte gick bra. Och nu vet jag att vissa tänker så säger du jämt, men skulle bli förvånad om jag får MVG, då behövs det ett mirakel). Efter provet hämta jag Tove och vi åkte hem till mig. Vi hade en plan för dagen: Vi tar min bil hem till mig, sen åker vi hem till Tove i min bil, tar toves bil till Skövde, åker hem till mig i toves bil, åker till skövde i toves bil, åker till tibro i toves bil och till slut fick jag åka hem till mig i min bil. haha. Vi kolla på film och åt färska räkor med vitlöksbröd :) Bästa fredagsmaten och den vanligaste fredagsmaten i mitt hus på vintern.

Och idag blir det Göteborg. Ska på jul på Liseberg med ett härligt gäng :)

Annars så händer det inte så mycket i lugna Mölltorp faktiskt.

Eller jag lura en tjej från min klass att jag hade en gul flodhäst som husdjur som bodde i min lekstuga. Och jag sa inte sen att jag lurades med henne. Kan säga att hon till slut också ville ha en gul flodhäst! haha

Men nu måste jag in i duschen och fixa mig för ska vara klar om 30 minuter!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill veta din dejt juh.. e lite sårade att du inte berättar faktiskt..
å du föresten vart tar man reda på blodgruppen?

2007-12-10 @ 19:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0