Jullov

Åh, vad skönt med jullov. 
Sista dagen igår. Lite trist att man inte var ledig från praktiken för att vara i skolan. Hade gärna sett julavslutningen i skolan. Det var ju trots allt den sista för oss.

Vad händer på mitt jullov då?
 20/12 - Inte hänt nånting. Måste börja med en mjukstart. Har varit riktigt skönt att vara hemma faktiskt :)
 21/12 - Ska jobba en sväng(inte på äldreboendet utan det eventuellt nya jobbet) Sen efter det blir det mini-julafton hemma hos mig. Linda, Engel och Tove kommer hit. Vi ska laga mat, se på julfilm och sen dela ut julklappar. Mysigt. Mina tjejer de där.
22/12 - Jobbar kväll på äldreboendet
23/12 - Jobbar dag på äldreboendet
24/12 - Julafton. Jobbar dag på äldreboendet. Sen blir det åka hem och mysa med mamma, pappa, mormor, morfar, Therese och Jonas. Får väl se om farmor och farfar kommer ner också, vore roligt eftersom de inte varit här på julafton på länge. Får väl se hur julafton blir i år eftersom både jag och Jonas jobbar dag. Hmm. Sen ägnas det tid att tänka på gamlamorfar som dog på julafton förra året :/
25/12 - Inget större planerat. Men tittar väl lite på julklapparna jag fått och umgås med familjen, mormor och morfar. Ska vi spela spel kanske? :)
26/12 - Jobbar dag på äldreboendet
27/12 - Ska upp tidigt och skutta iväg till frisören. Annars har jag inte bestämt så mycket faktiskt.
28/12 - Jobbar dag på äldreboendet
29/12 -
30/12 -
31/12 - Jobbar dag på äldreboendet. Sen bär det av till fest. Antadligen i Skövde med Jonas och Fia :)
Orka jag inte skriva mer om det.

Jag fick nyss veta att det inte alls är någon gamal skrutt som ska flytta in i Birgittas gamla hus, utan det är en 26-åring. Engel ljuger du för mig? haha


Kommentarer
Postat av: Toooooove!

du ska alltså inte med ut på juldagen?

2007-12-20 @ 20:34:34
Postat av: Emelie O

Nej antadligen inte. För börjar jobba klockan 7,00 så kanske inte är så jätte bra isf

2007-12-20 @ 22:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0